Důležité info

Přesun stránek proběhl z : http://knizkyhezkycesky.blog.cz/

Překladatelská nemocenská

Tak Vás všechny zase po čase zdravim :o) 

a jdu Vám sebrat oblíbenou hračku... schvátil mě nějakej přiblblej bacil, takže vyhlašuju překladatelskou nemocenskou a jdu zalézt do peřinek.
Jestli kolem Vás bude někdo prskat, tak ho odešlete na patřičná místa - do postele, tam nenakazí všechny okolo!!!

Nela

10 komentářů:

  1. Tak brzké uzdravení a už se těším na další přeložené kapitolky...

    OdpovědětVymazat
  2. Smola,rýchlo sa uzdrav,aby si nám mohla pridať ďalšie preklady.Ach joj my závisláčky(bez znalosti AJ) Díky :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte som zabudla ,prajem veselú Veľkú noc.Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Chúdatko ! Rýchlo sa uzdrav, nedávno som tiež bola chorá a tak som si čítala, najradšej tvoju stránku na ktorú som narazila náhodou, tie knižky čo sú tu som zbaštila všetky za asi 3 dni, spríjemnila si mi chorobu, díky. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  5. tak prajem rýchle uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji ti, hezké Velikonoce, i když s nemocí a rychlé vyléčení z choroby. Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Taktéž Ti přeji brzké uzdravení !!!! Markéta

    OdpovědětVymazat
  8. Tak přeji brzké uzdravení a krásné Velikonoce.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Prajem skoré uzdravenie :)
    A tiež peknú Veľkú Noc, aj keď chorú :(

    OdpovědětVymazat
  10. Preji brzke uzdraveni a hezke velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat