Důležité info

Přesun stránek proběhl z : http://knizkyhezkycesky.blog.cz/

ZZK - 7. kapitola

Kapitola Sedmá

(aneb: Za tohle se budu smažit v pekle)

"Co se to tu sakra děje?" dožadovala jsem se nějakého vysvětlení a díky neuvěřitelné rychlosti, kterou jsem se snažila dostat k okraji bazénu, jsem si málem zlomila vaz. Sáhla jsem do vody a za ramínka plavek jsem Sophii okamžitě vytáhla ven. U čehož jsem velice zdařile ignorovala fakt, že chlorovaná voda mi zničila hedvábnou blůzu za 250 dolarů. Sophie na mě šokovaně zírala a stejně tak i Shade.
A musela jsem přiznat, že můj vysoce posazený skřek, opravdu zněl tak trochu děsivě. Ale, aby to bylo férové, před pár vteřinami jsem našla ve svém bazénu svého gigola se svou patnáctiletou dcerou - to už jsem zmínila?
"Mami," zasyčela na mě Sophie. "Přestaň! Ztrapňuješ mě!"
Tahle slova mi napůl zašeptala a napůl zaječela přímo do ucha. Jako by ji Shade nemohl slyšet, vzhledem k tomu, že stál jen několik desítek centimetrů od nás. Zůstala jsem na ni oněměle zírat. "Já ztrapňuju tebe? Ty jsi ta, která tu porušuje moje pravidla a navíc s někým, kdo je o hodně starší, než ty!"
A s někým, kdo je o hodně mladší, než já. Jenže ani tento drobný detail mě rozhodně neodradil od toho, abych s ním šukala téměř do bezvědomí, nebo snad ano?
Ignorovala jsem svůj vnitřní hlas, protože na jeho otravných slovech, bylo něco pravdivého. Sophie se na mě mlčky dívala a já cítila, jak mi začínalo tepat ve spáncích.
"No?"
"Um. Můžu vám do toho vstoupit?" ozval se zpoza Sophie Shade. V mezičase vylezl z bazénu a já jsem se musela hodně snažit, abych se na něho nedívala. Byla jsem si jistá, že byl v mokrých plavkách ohromně sexy a to jsem zrovna v tomto momentě určitě vidět nepotřebovala. Musela jsem zůstat rozzuřená. A to bylo poměrně snadné, když jsem vzala v potaz Shadeova následující slova.
"Sophie mi řekla, že jste s tím vším souhlasila. Nemějte žádný obavy, její otec mi už předem zaplatil."
"Předem zaplatil? Její otec ti předem zaplatil?"
V tomto momentě už jsem pištěla tak hlasitě, že mě museli slyšet i naši sousedé. Popravdě, vzhledem k tónu mého hlasu, museli usoudit, že se jednalo o stav nouze, a že by se mi mohl hodit zásah policie.
A on to vlastně stav nouze byl.
Snažila jsem se alespoň trochu uklidnit, a zatímco jsem se dívala do Shadeových temně, modře modrých očí, jsem ztěžka polkla.
"Můj ex-manžel tě najal pro moji dceru?"
Shadeovi lehce cukly koutky rtů a vypadalo to, jako by se snažil potlačit úsměv. Když se k nám blížil, sušil se ručníkem a mně se podařilo se na jeho téměř nahé tělo, ani očkem nepodívat.
Opravdu jsem Superžena. A mam kurva úžasný sebeovládání.
"Ano, najal," potvrdil mi Shade. "Abych dělal Sophii trenéra plavání. Já jsem Colby, slečno Lancasterová a doufám, že jsem svojí přítomností nezpůsobil nějaké problémy."
"Trenér plavání," zopakovala jsem, a jak mi celá situace pomalu docvakávala, cítila jsem se paralyzovaná.
"Jo, trenér plavání," utrhla se na mě Sophie a z očí jí téměř šlehaly plameny. "Co vyvádíš? A co sis jako myslela, že jsme tady dělali?" V tomto momentě už na mě valila oči a strašně mi tím připomínala svého otce.
"Já nevim," odpověděla jsem tiše. "Prostě mě to zaskočilo." Otočila jsem se k Sophii. "Dovolila jsem ti to teprve před pár dny. Jak se ti to všechno povedlo zařídit tak rychle? A jak si sakra svýho otce přemluvila, aby to zaplatil on sám?"
Sophie se na tváři usadil samolibý výraz. "Cítil se provinile. Prostě to zaplatil a ty už nemusíš nic řešit."
Po její odpovědi už jsem se ani nesnažila znovu se ptát, jak to celé zařídila. Její otec byl daleko ochotnější vypsat šek, než aby s ní trávil čas a tím měl své otcovské povinnosti za vyřízené. A já jsem si byla jistá, že ona si to uvědomovala a naučila se toho využívat. To prostě teenageři dělali. Navíc, v tomto konkrétním případě, jsem nemohla říct, že bych jí to měla za zlé. Pokud si někdo zasloužil, aby byl k něčemu využitý, pak to byl zcela určitě Bill Debil.
Shade/Colby se na mě podíval a veškerý smích byl z jeho výrazu pryč.
"Nevadí, že jsem tady?" zeptal se mě a já jsem pochopila, co tím skutečně myslel - jestli mi nevadí, že můj gigolo byl v mém bazénu, s mou patnáctiletou dcerou a zatímco byli oba sotva oblečení, jí dával lekce plavání. Um, v tu chvíli jsem neměla ponětí. Jak dlouho jsem nad tím směla přemýšlet? Pokud bych byla dobrou matkou, přemýšlela bych nad tím vůbec? Ne, už dávno bych ho vykopla na chodník. Popravdě, kdybych byla dobrou matkou, tak bych ho v první řadě vůbec neznala, protože bych si ho nenajala k sexuálním službám. Mám pravdu? Oh, pane Bože.
Byla jsem příšernou matkou.
Spala jsem s gigolem.
Který byl v tuhle chvíli v mém bazénu.
Každou chvíli tu patrně zazvoní sociálka a nechají mě zavřít, protože jsem nechala svou nezletilou dcerou v bazénu s gigolem. Za tohle se budu smažit v pekle. Celou věčnost.
Ocitla jsem se na prahu zhroucení a Colby/Shade si toho musel všimnout, protože se okamžitě otočil k Sophii, "víš co, Sophie? Chtěl bych, aby sis teď uplavala na výdrž pár bazénů. Chci vidět dvacet délek a pak si desetkrát zopakuj to cvičení, který jsem ti ukazoval. Já si pudu sednout s tvojí mámou a vysvětlím jí svůj cvičební plán."
Sophie se na mě podívala a čekala, až jí to odsouhlasím. Kývla jsem, ona se otočila a zaplula pod třpytící se vodu v bazénu. Chvíli jsem se dívala na její v plavkách oblečenou figuru, která se pohybovala pod zvlněnou, tyrkysově modrou vodní hladinou, načež mě Shade/Colby uchopil za loket a odvedl mě do kuchyně. Opatrně mě usadil do židle, zamířil k mé lednici a vyndal z ní láhev vína, kterou jsem včera v noci nedopila. Nalil mi skleničku, podal mi ji a posadil se naproti mně.
"Jsi v pořádku?" zeptal se.
Zhluboka jsem se napila svého vína a podařilo se mi ho vypít na tři loky.
"Já vlastně nevim," odpověděla jsem mu upřímně. "K tomu, abych se s tebou setkala, mě přemluvila moje kamarádka a teď tě najdu u sebe v bazénu, jak trénuješ mojí dceru. Nevim, jestli by tohle dobrá matka dopustila."
"Jak to myslíš?" zeptal se překvapeně.
"To kvůli mojí druhý práci? V tom případě bych tě měl ujistit o tom, že když jsem v Utopii, tak jsem Shade, ale kdykoli jindy - a to zahrnuje dobu, kdy jsem s tvojí dcerou v bazénu, jsem Colby. V obou svejch zaměstnáních jsem velice dobrej, ale jsem profesionál. Tvoje dcera se s Shadem nikdy nesetká. Já nejsem žádnej pedofil, Alli."
Zírala jsem na něho - na jeho svraštělé obočí - protože se na mě mračil. Na jeho mladistvý obličej, vykloněný do strany. Na jeho svaly, které byly stále ještě mokré a leskly se pod slunečními paprsky, které na něho dopadaly skrz mé kuchyňské okno. Při vzpomínce na to, jak mně těmito svaly oné noci přizvedl a předklonil, aby mě mohl šukat zezadu, se mi rozbušilo srdce.
Ztěžka jsem polkla.
"Celá ta situace byla divná a já jsem byla zaskočená. Nemám ponětí, jak bych se měla zachovat, co bych měla udělat."
Colby se na mě divoce usmál. Jeho výraz působil rošťácky a já v něm spatřila Shadea.
"Svůj názor už jsem jednou vyjádřil... myslim si, že potřebuješ, abych ti řekl, co máš dělat. Tenkrát v noci to vypadalo, že se ti to líbilo. Tak to udělam znova... na tom, že budu trénovat tvojí dceru, nebude absolutně nic nevhodnýho. Jsem vynikající plavec. Plaval jsem čtyři roky na vejšce a vyhrál několik státních šampionátů. Přísahám ti, že vim, co dělam."
"Oh, o tom vůbec nepochybuju," odpověděla jsem sarkasticky. "Já jen... já prostě nevim."
"Uzavřeme spolu dohodu," pronesl Colby/Shade. "Dej mně, jako Shadeovi, pět minut svýho času a pak přijď ven a sleduj zbytek mý lekce se Sophií. Pokud si i pak budeš myslet, že nejsem schopnej svoje dvě zaměstnání kompletně oddělit, tak ti pro Sophii ochotně najdu jinýho trenéra."
Pochybovačně jsem se na něho podívala. "Ty si myslíš, že mě dokážeš přesvědčit během pěti minut?"
Jeho výraz byl samolibý. "Já jsem si tim jistej."
Zvedla jsem bradu. "Fajn. Výzva přijata."
Colby/Shade popošel ke dveřím a podíval se ven. "Dobře. Sophie pořád plave. Kde je nejbližší místnost, která se dá zamknout?"
Ukázala jsem směrem k prádelně, která byla hned vedle kuchyně. Odtáhl mě tam a zamkl za námi dveře.
"Pět minut," připomněla jsem mu a on přikývl. "Pět minut."
Bez jakéhokoli zaváhání mi stáhl sukni i s punčochami a vysadil mě na pračku. Pak se sehnul, a aniž by ode mě odvrátil své kobaltově modré oči, mě vyplnil svým jazykem. Zalapala jsem po dechu a prohnula se v zádech, abych se k jeho rtům dostala ještě blíž.
Najednou jsem pocítila rozpaky. V těch punčocháčích jsem strávila celý den a od dnešního rána jsem se nesprchovala. A klidně se mohlo stát, že by se má dcera vrátila zpět do domu.
Jsme za zamčenými dveřmi. A tohle je sakra úžasný.
"Uvolni se," řekl mi, zatímco se jeho rty vznášely pouhé milimetry nad mou kůží. "Chutnáš výborně."
Shade uměl se svým jazykem zacházet přímo mistrně. A ve své profesi byl opravdu, ale opravdu velmi dobrý.
Udělala jsem se během tří minut. Bylo to tiché, bez jakéhokoli výkřiku, protože jsem nechtěla, aby mě Sophie slyšela a přiběhla se ptát, co se stalo.
Když jsem se udělala, Shade sledoval výraz mé tváře a já teď v té jeho četla spokojenost a zadostiučinění. Jakmile jsem se přestala chvět (což trvalo přibližně dalších třicet vteřin), mě zvedl z pračky a přitiskl k sobě.
Jeho penis byl tvrdý a jeho sametově jemná špička se natiskla na mou kůži. Zalapala jsem po dechu.
Shade zakryl má ústa těmi svými a já na jeho rtech ucítila sebe.
Do háje. Já jsem ale zatraceně šílená a zdivočelá. Pomyslela jsem si. Nebo možná jen šílená. Každopádně jsem něco, co zahrnuje šílenství.
Shade se ode mě odtáhl. "Víš, že si zrovna ochutnala sama sebe?" přikývla jsem.
"Chutnáš kurva dobře," řekl mi. "Nejradši bych tě ošukal, ale neudělam to, protože teď už je ze mě Colby a pudu pokračovat v trénování tvý dcery. Kdyby ses ale rozhodla, že máš pořád zájem o mý služby, tak můžeš zavolat, domluvit si schůzku a já dokončim, co jsem tady začal. Platí?"
Přikývla jsem. "Platí."
"Ještě jedna věc, jen abys věděla, rozhodně nevypadáš na to, že bys mohla mít náctiletou dceru. Jsi úchvatná."
Pak si natáhl plavky, a než jsem se stačila vzpamatovat, už byl pryč.
Cítila jsem se absolutně uvolněně. A to díky jeho komplimentu i jeho... um... službám.
Opřela jsem se o sušičku, a než jsem si natáhla sukni, snažila jsem se zklidnit své dýchání. Odhodila jsem punčochy do špinavého prádla, urovnala si vlasy a pak jsem se vrátila k bazénu, kde jsem sledovala zbytek Sophiiny lekce plavání.
Zatímco jsem se dívala, jsem se rozvalila v lehátku a vyhřívala se na sluníčku.
Měl pravdu. Choval se naprosto profesionálně a rozhodně věděl, co dělal. A Bill už za něho zaplatil, tudíž jsem neměla jediný dobrý důvod, proč ho odmítnout.
Jakmile skončili s dnešní lekcí, odešla Sophie dovnitř, aby se oblékla a Colby se posadil vedle mě - v tuto chvíli bylo zcela jasně poznat, že to byl Colby. Na stehno mi dopadlo několik kapek vody, které mu ztekly z vlasů a já si je setřela pryč.
"Tak?" usmál se na mě šibalsky. "Co si myslíš?"
Zavrtěla jsem hlavou. "Dobře, dobře. Vidim, že se chováš profesionálně a navíc Sophii neumim říct ne. Takže ano, můžeš pokračovat."
Colby se mi podíval zpříma do očí a v jeho modrém pohledu se zatřpytilo. Ležérně si osušil ručníkem záda - svá široká, svalnatá a sexy záda - a já se musela hodně ovládat, abych se na něho nedívala.
Vážně sama sebe svým sebeovládáním neustále překvapuju.
"Takže můžu pokračovat jako Sophiin trenér? Nebo můžu pokračovat jako Shade... s tebou?"
Díval se mi do očí a očekával mou odpověď.
Můj pohled zamířil k jeho vypracovanému hrudníku, k jeho vybouleným, opáleným bicepsům a nakonec k jeho dolíčku v levé tváři. A pak se mi vybavil jeho tvrdý penis, který se na mě tiskl v prádelně. Povzdechla jsem si. "Můžeš pokračovat v obojím."
Divoce se usmál, protože věděl, že nade mnou vyhrál.
Toho večera jsem si do mobilu uložila jeho osobní telefonní číslo.
Pravděpodobně se budu v pekle škvařit opravdu celou věčnost. Ale až na to přijde, tak si alespoň budu moct říct, že tohle všechno za to stálo.

9 komentářů:

  1. Skvělé, díky za další kapitolu

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklad. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za preklad :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za další kapitolu. Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za kapitolu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za kapitolku, to jsem se nasmála..... Já jednou zkoušela vosk jen na nohách a hrůza.... Nedokážu si představit jaké to musí být tam.....

    OdpovědětVymazat
  8. Dekuji za preklad :)

    OdpovědětVymazat